Jiwang Corner :)

Jumaat, 26 April 2013

Si Comel Sambut Birthday

Selepas pulang dari sekolah tadi, aku ambil masa untuk membeli sedikit keperluan dapur. So aku hanya berkunjung ke AEON Big yang terletak berhampiran dengan tempat aku bertugas ( jangkaan aku tak sampai 3km pun ).

Dalam masa yang sama aku sebenarnya nak sambut birthday Si Comel. Nampaknya pada 29 April ini usia Si Comel dah genap 9 tahun. Ini bermakna tahun ini adalah tahun yang ke 10 Si Comel akan terus berkhidmat pada aku. Wah, setianya aku bersama Si Comel!


Aku beratur menunggu giliran di Pejabat Pos. Sampai giliran, aku menghulurkan bil elektrik dan geran Si Comel kepada kerani yang bertugas.  Tetiba kerani di kaunter itu berkata, "Kak nak renew roadtax yea. Mintak maaf sebab line slow sangat ni. Nanti akak datang semula dalam jam 4, boleh?" Aku hanya menganggukkan kepala. Alamak, tekanan lah pulak. So aku terpaksa settlekan bil2 terdahulu. Ke mana aku nak renew yea?

Bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan