Jiwang Corner :)

Rabu, 3 April 2013

Selamat Tinggal Warga Molek

Pagi yang cerah memudahkan perjalanan kami. Sebanyak 5 buah bas persiaran dijadikan pengangkutan kami ke Kluang. Aku mengetuai bas ketiga mengiringi 38 orang murid. Aku sorang je beb. Cikgu2 yang lain ada yang membawa kenderaan sendiri.

Pemandu bas yang nampak muda belia lagi itu menggerakkan bas kami pada jam 8.45pagi. Hopefully pemanduannya berhemah apatah lagi membawa kanak2 nih. Masing2 excited nak berkhemah. Bising yang amat!  Lelaki dan perempuan sama becok.  Aku? Biasalah layan perasaan sendiri. Yang penting aku happy juga bila sesekali dapat keluar dari sekolah. Takdelah nak mengadap papan tulis, pegang marker, pen merah pen hitam setiap hari. Hikhikhik...

Lastly aku harap kami semua dapat sampai ke tapak perkhemahan dengan selamat. Semoga setiap apa yang dirancang dapat berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan