Jiwang Corner :)

Khamis, 25 April 2013

Projek Kraf Hari Guru

Hari ini otak di kepala ini membawa aku detik2 menjahit kraf sempena Hari Guru tahun lepas. Huh...sungguh mengusik jiwa bila mengenangkannya. Mana tidaknya aku tidak menang tangan menjahit tempahan biarpun hingga lewat malam. Sakit pinggang juga dibuatnya.


Untuk tahun ini aku bercadang untuk tidak menjahitnya sendiri. Aku fikir lebih baik aku ambil tempahan sahaja dan tempah kepada pembekal. Mungkin itu lebih baik biarpun tidak dapat untung yg lebih banding kita hasilkan sendiri.


So aku cuba dapatkan pembekal yang boleh siapkan tempahan aku. In sha Allah dalam proses tempahan. Antara produk yang aku fikirkan sesuai untuk murid adalah penanda buku, keychain dan fridge magnet.
# Alhamdulillah jumpa pembekal yang berdekatan dengan rumah melalui FB.

5 ulasan:

  1. salam hari guru...
    Berapa rm 1 pcs? klu borong brp rm?

    BalasPadam
  2. Jika anda berminat leh add Alin Adamia di FB.

    BalasPadam
  3. salam cikgu.. nak tanya, batang penanda buku tu boleh dapat kat mana ye..??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Batang penanda tu saya beli online melalui FB Alin Adamia. Cuba search nama tu di FB.

      Padam