Jiwang Corner :)

Rabu, 3 April 2013

Penangan Perkhemahan

Hari ini aku terpaksa bangun awal pagi iaitu pada jam 4.30 pagi. Rasanya aku hanya sempat tidi selama 4 jam sahaja. Korang tau kenapa? Inilah gara-gara penangan perkhemahan unit uniform SKTM.

Kenapa perlu bangun awal? Apa kena mengena? Huh...mestilah kena mengena sebab aku tak siap packing barang lagi! Malam tadi selepas pulang dari mengajar kelas tuisyen di sekolah, aku terus buka laptop. Tapi kenapa? Itulah tugas ketua aliran. Aku terpaksa siapkan jadual guru ganti untuk PdP mulai hari ini, esok dan lusa. Maklumlah ramai guru yang keluar ( guru 20+ orang dan murid -+ 200 orang ). Mereka yang tinggal di sekolah perlu menjalankan PdP seperti biasa.

Aku siap packing barang kira2 jam 6.00 pagi. Mata mula mengantuk. Jika aku rebahkan badan pasti mata pun pejam. Oh, tidakkkk! Bangun, chaiyok2x!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan