Jiwang Corner :)

Ahad, 16 Disember 2012

Abah bawa jalan, yeah!

Petang semalam aku minta bantuan Abah untuk bawa aku keluar. Maklumlah si Comel masih ada di bengkel. So tujuan aku adalah untuk membeli kain di Nagoya. Aku nak jahit bantal kerusi Si Comel! Hehehe...

So sampai di Square One bersebelahan Carrefour Batu Pahat, aku pun menuju ke Parkson. Actually kat perkarangan aras bawah Parkson tu ada pameran Raja Sehari utk wedding 2013. Macam2 ada. Pelbagai pamplete aku terima. Seronok tengok boot kadkahwincun. Design dia memang cantik dan kreatif. "Kak, ada promosi kak. Leh masuk tengok." Memang aku puji design2 yang ada tu. "Terima kasih, dik. Akak lom da tarikh. Calon pun takda," jawab aku. Hehehe...

Lepas tu aku singgah di boot Cuppacake B'licious. Mak tiri aku nak beli durian crepe. Maklumlah sekarang ni sedang musim durian crepe. Namun, di Cuppacake B'licious bukan sahaja ada durian crepe malah ada juga cempedak dan mangga crepe. Setiap satu berharga RM10.

Aku turut membeli cake in the jar. Kalau tak silap ada 5 jenis semuanya. Setiap satu bernilai RM10 hingga RM12 atau lebih. Oleh kerana aku nak rasa, so terbelilah juga 3 jenis daripadanya iaitu Red Velvet, Tiramishu dan Choclate Orea in the car. CB ni juga menerima sebarang tempahan cupcake pelbagai reka bentuk dan juga kek2 ulangtahun mahupun perkahwinan. Memang cantik!

Balik rumah kami pun makan apa yang dibeli. Durian crepe dan cempedak crepe memang sedap. Tapi bagi aku ia agak mahal sebab saiznya lebih kecil berbanding yang pernah aku beli sebelum ini. Mango pula aku belum sempat rasa.

So siapa yang berminat untuk menempah apa2 yang dibekalkan oleh syarikat ini, lehlah hubungi mereka di Facebook : Cuppacakes B'licious (tolong promotelah pulak :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan