Jiwang Corner :)

Isnin, 17 Disember 2012

3X hampa!

Petang tadi aku keluar berdua dengan abah. Abah dan aku punya destinasi tersendiri. Namun aku yang menumpang ini hanya mengambil kesempatan. Hehehe...

Mula2 aku teman abah ke Klinik Kesihatan Batu Pahat. Abah ambil giliran untuk mendapatkan ubat darah tinggi. Mujurlah giliran abah menunggu tidak lama. Perlu tunggu giliran untuk 28 orang saja. So aku hanya duduk sambil berfacebook. Manfaatkan masa yang ada. Mujurlah ada smart phone. Hehe...

Seterusnya aku ke kedai eksesori di mana Si Comel di tempatkan. Aku ingat leh tengok Si Comel tapi tak boleh. Dia kata bila dah siap dia akan call. Ada ke patut tak leh nak tengok harta sendiri. Hampa jugak dibuatnya.

Destinasi diteruskan ke Jalan Penggaram. Aku nak beli kain felt. Bekalan yang ada tidak mencukupi membuatkan jahitan aku tergendala. Namun perasaan hampa singgah untuk kali kedua. Aku minta abah teruskan pemanduan ke Jalan Mohd Akil pula. Sampai di sana perasaan hampa singgah lagi. Arghh...dah 3x hampa nih. Huhuhu...

Nampaknya kat Batu Pahat ni tak ramai yang meminati seni kraft daripada kain felt ni. Mereka hanya jual kainnya sahaja. Bentuk yang telah siap dipotong masih tiada dipasaran. Tak pasti pula jika memang ada lokasi yang menjualnya.

Cuti sekolah hampir berada di garisan penamat. So, aku kena fikirkan alternatif untuk siapkan bantal aku tuh. Nampaknya aku kena potong sendiri bentuk2 bunga yang aku perlukan. Huhuhu...chaiyok2x!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan