Jiwang Corner :)

Jumaat, 25 Januari 2013

SAPR : Isi Markah Ujian Pengesanan

Petang tadi aku isikan masa dengan memasukkan markah ujian pengesanan murid kelas aku. Pagi tadi lega rasa hati apabila telah menyerahkan markah murid kelas yang aku ajar. Tahun ini 4 kelas Matematik aku ajarkan iaitu 2 kelas tahun 4 dan 2 kelas tahun 6. Ini bermakna ada lapan kertas yang aku kena tanda iaitu empat set kertas 1 dan 4 set kertas  2.


So, markah murid aku tak dapat nak di isi 100%. Ada seorang murid aku yang tidak hadir kerana demam panas. Ibunya telah memaklumkan terlebih awal meminta anaknya menduduki ujian apabila dia telah hadir ke sekolah semula nanti. Aku terpaksa akur memandangkan murid itu salah seorang murid cemerlang kelas aku. So, tak dapat juga aku nak cetak keputusan keseluruhan murid kelas aku. Huhuhu...

* Selasa - 29hb nanti nak kena saring semula murid tahun 4. Sebagai penyelaras, kerja aku masih belum selesai nih. Chaiyok2...( bersabarlah duhai hati )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan