Jiwang Corner :)

Ahad, 20 Januari 2013

Pantau Pekerja di Rumah Baru

Petang semalam aku dan jiran sempat pantau pekerja2 di rumah baru aku. Jiran aku sempat buat bayaran kepada uncle Yong setelah rumahnya siap tinted.

Aku masuk ke rumah aku. Nampaknya tidak ada pekerja yang datang bekerja pada hari ni. Namun aku puas hati sebab kerja pendawaian telah siap. Table top kabinet dapur pun dah nampak bentuknya. Alhamdulillah...

Mungkin minggu depan ni mereka akan mula buat cornis rumah aku. Kabinet dapur aku memang nampak panjang. Kalau tak silap 19kaki kot. Tak sabar pulak aku nak tengok kabinet tu siap. Warna merah putih jadi pilihan aku. Hihihi....


Inilah kabinet dapur aku. Tak sabar nak tengok ia disiapkan.


Pendawaian elektrik yang berjuntai-juntai ni memang nampak serabut je kan. 
Bila kornis dah siap nanti, kemaslah ia. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan