Jiwang Corner :)

Rabu, 30 Januari 2013

Program Guru Penyayang

Semalam guru kaunseling telah mengedarkan borang soal selidik tentang program guru penyayang kepada aku. Beliau meminta aku agar memberi boranng tersebut kepada murid kelas aku. Memaandangkan waktu suntuk, aku hanya meminta murid aku menjawabnya sebelum waktu rehat murid tadi.

Ini merupakan salah satu jawapan soal selidik tadi. Jom selidik. Lajur yang pertama membawa maksud Sangat Tidak Setuju, lajur kedua bermaksud Tidak Setuju, lajur ketiga bermaksud Setuju dan lajur ketiga bermaksud Sangat Setuju. 

Aku hanya minta 10 orang murid sahaja untuk menjawab soalan soal selidik itu tadi. 8/10 memberi pandangan positif sementara 2 orang lagi agak tidak setuju dengan pendekatan guru terhadapnya. Jom lihat jawapan salah seorang daripada mereka.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan