Jiwang Corner :)

Isnin, 5 November 2012

Malam Gala KAGUM SKTM

Malam Gala atau majlis makan malam tahunan pada tahun ini telah diadakan di Hotel Selesa Pasir Gudang. Tema tahun ini agak suram iaitu hitam putih.



Malam ini agak bertuah bagi aku walaupun pada awal tu ada sedikit kekeliruan semasa acara bertukar2 hadiah. Syukur sebab nombor yang aku pilih kali ini melayakkan aku naik ke pentas untuk mengambil hadiah cabutan drp Encik Tuah.


Akhirnya 'stand mixer' itu mjadi milik aku.  Alhamdulillah....kiranya meja kumpulan aku iaitu meja 5 mmg bertuah. 2 drp 10 shaja yg kurang btuah pada malam tadi.



Peristiwa tak boleh lupa : nombor aku disebut namun orang lain yg perasan bangun untuk ke pentas terlebih dahulu. Argh....mmg jadi topik hangat semasa sehhh....



2 ulasan:

  1. tergeliat leher tgk pic ni...hehehe
    eh... gmbr mangsa kejadian pun ada hehehe... kesian.....

    BalasPadam
  2. Haah...ini gara2 guna blog mobile. Takde ikon untuk rotate. Yang penting admin n mangsa kejadian cun! hihi

    BalasPadam