Jiwang Corner :)

Rabu, 7 November 2012

Bengkek pun ada...

Kelmarin aku dah telefon. Petang tadi aku  telefon lagi. Tapi kenapa dia tak angkat jawab? Aku nak tanya pasal barang aku yang aku hantar untuk servis tempohari. Adeh.....rasa bengkek pun ada bila jadi macamni. Sabar jelah!

Inilah tabiat sesetengah orang. Ada telefon tapi tak tahu fungsi telefon tu. Bagi aku telefon bimbit ini bagaikan nyawa. Ke mana sahaja aku akan bawa dan gunakan sebaik mungkin.

Bukan itu sahaja, telefon ni sangat penting terutamanya ketika kecemasan. Lebih2 lagi jika ada kematian. Bagi aku janganlah atas sebab lalai meletakkan telefon, kita akan terlepas daripada menerima maklumat penting.

# mood : kalau tak pandai guna telefon lebih baik letak bawah bantal jerk. Leh jadikan jam loceng utk bangun pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan