Jiwang Corner :)

Ahad, 11 November 2012

Lawatan ke Legoland, Nusajaya

Bas bergerak kira-kira jam 8.30 pagi. Bas yang dipandu oleh Encik Zainal meluru sederhana laju melalui lebuhraya EDL. Itu pertama kali aku melalui lebuhraya itu.

Kira2 35 minit kami telah sampai ke Legoland. Banyak bas2 membawa rombongan telah sampai. Aku terus kumpulkan murid2 aku ke pintu masuk lalu menguruskan tiket2 yang telah ditempah.


Tambahan tiket dibeli dengan harga yang sama dengan peserta yang lain. Alhamdulillah urusannya dipermudahkan asalkan pergi dalam bentuk kumpulan. So jumlah peserta rombongan terdiri daripada 28 orang murid dan 29 orang guru. Hihihi....

Di dalam taman tema itu aku bahagikan murid2 kepada 7 kumpulan. Aku cuba bebaskn pergerakan mereka asalkn dapat berkumpul semula pada jam yang telah ditetapkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan