Jiwang Corner :)

Selasa, 6 November 2012

Kunjungan kumpulan pemantau SPSK

Pagi ini sesi prsekolahan seperti biasa. Ramai guru yang tidak hadir. Masing2 dengan urusan tersendiri termasuklah menghadapi peperiksaan bg yang sedang mlanjutkn pelajaran.
Kunjungan oleh penilai2 Sistem Pengurusan Sekolah Kualiti ( SPSK ) seawal jam 8.15pagi membuatkan guru2 yang menguruskan fail2 PK 01- 08 begitu sibuk. Mujurlah aku terkecuali. Aku hanya diminta melengkapkan buku RPH sebagai rujukan.
Lega satu perkara bila satu perkara yg kurang lgkap sblm ini dapat dilengkapkn sepenuhnya. Alhamdulillah...
Dikesempatan tadi, aku sempat mengedarkan keputusan peperiksaan murid kelas aku. Aku turut mengedarkn hadiah kelas terceria kepada semua murid. Rezeki mereka bmakna rezeki aku juga. Alhamdulillah...




4 ulasan:

  1. tahniah cikgu..usaha cikgu beri hadiah buka kembali ingatan saya kisah lama..terasa ingin mula kembali..teruskan usaha cikgu

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih cikgu mustakim. teruskan usaha cikgu juga. moga sama2 dpt berikan perkhidmatan yg cemerlang dlm kerjaya kita.

      Padam
    2. CIKGU...adiah2 tu cikgu beli di mana ya? saya skg ada di JB umah mertua...mau beli adiah tu then bawa pulang ke Sabah ;)

      Padam
    3. Hadiah tu dibeli di Kaher Enterprise (M) Sdn. Bhd. Address: No. 10, Jalan Mutiara 3, Taman Perindustrian Plentong, Masai. ( berhampiran Giant dan Produa Plentong.

      Padam