Jiwang Corner :)

Jumaat, 23 November 2012

Aktiviti pagi Khamis

22/11 Pagi ini aku aturkan aktiviti aku. Jika tiada aktiviti musim cuti panjang begini maka akan jadi mati kutulah. So aku tidak akan berdiam.Ingatkan nak dapat kunci rumah yang aku beli tu...tp jumpalah pulak. Takpe, sabar...hehe

So tengahari ini aku keluar bersama kakak ipar aku dan 2 orang anaknya. Aku ke kedai gunting rambut. Mau dpotong rambutnya sikkk...udah panjang sangat. Hehehe...

Lepas tu aku ke BP Mall. Beli kasut baruuuu....anak2 buah aku pula ke Popular Book Store. Beli kelengkapan alat tulis mereka. Then aku serbu ke Watson untuk shopping make up. Kini aku menggunakan produk ZA banding sebelum ini Maybelline. Aku nak tengok apakah perbezaannya dan adakah ia sesuai untuk aku.

Sekian entry aku untuk hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan