Jiwang Corner :)

Jumaat, 24 Mei 2013

Jom, ke Air Papan!

Pagi ni kami bertolak dari rumah aku ke Air Papan. Actually 3 orang sahabat aku telah sampai di rumah aku sejak malam tadi. Dua orang sahabat lain akan menunggu kami di tepi jalan menuju ke destinasi nanti.
Perjalanan berjalan lancar walaupun hujan. Namun selepas melalui bandar Mersing kereta Mirace baharu sahabat aku yang aku naiki itu melanggar sesuatu. " Dushhhhh! Terperanjat aku dibuatnya. Masakan tidak, aku sedang menguyah super ring waktu itu.
Korang tau apa yg dilanggar? Rupa2nya Cik Bab! Kawan aku sempat nampak Cik Bab itu tergolek. Itule menyeberang tak toleh kiri kanan. Kan dah tergolek....Kami menghentikn pmanduan untuk melihat keadaan kereta. Kelihatan ada calar dan di bhgian bumper disamping sedikit jatuh.
Sampai di sana kami bermandi manda dalam keadaan hujan renyai2. Lama kelamaan hujan berhenti dan kami makan di tepi pandai itu. Air dan pantai di situ bersih. Ramai juga pengunjung yang bermandi manda di situ.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan