Jiwang Corner :)

Selasa, 14 Mei 2013

Hadiah Hari Guru : Deposit Baiah + LHDN

Alhamdulillah...terungkap kalimah itu di bibir aku. Seorang rakan telah mengemaskini status dalam laman sosialnya melalui kumpulan kerja kami. Tulisannya," Duit Baiah dah masuk..." Akhirnya penantian daripada semua staf SKTM terjawab. Deposit ini dijangka masuk pada 30hb April yang lalu namun ianya menjadi igauan. Mungkin ada masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan.
So, semua staf bolehlah melangkah lebih jauh. Bila duit ada, semuanya boleh diatur. Apa yang diimpi bolehlah dicapai mengikut kemampuan masing2. Mungkin ini adalah anugerah Hari Guru kepada kami semua.
Aku cuba log in akaun Maybank2u aku untuk memastikan wang itu pasti diterima. Alhamdulillah...ada,  namun ada dua lagi wang deposit masuk. Duit apa tu? Setelah difikirkan akhirnya aku pasti itu duit tuntutan perjalanan dan wang lebih bayar ke LHDN yang dipulangkan semula. Syukur, berganda semula wang dalam akaun aku. Hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan