Jiwang Corner :)

Selasa, 28 Mei 2013

Jelajah Universal Singapore Studio

Pagi2 ni kami dah bergerak menuju ke Larkin. Bas yang kami tempah dari syarikat pelancongan itu akan bergerak menuju ke USS pada jam 9.00 pagi. Aku dan dua rakan lain sempat makan nasi lemak di stesen bas itu. Trip kali ini disertai oleh 8 orang geng bujang.  

Banyak pengalaman menarik yang dapat aku rasai sepanjang berada di USS. Seakan berada di Amerika, Mesir, Afrika dll. Namun masih banyak tempat yg aku tidak sempat masuk. Masa yg suntuk membuatkan kami tergesa2 mengejar masa. Maklumlah masa kami sampai tadi pun sudah tengah hari. 

Pengalaman paling menarik yg aku lalui ialah semasa menaiki kereta sambil menonton sedutan filem aksi Transformer. Fuhh...seakan2 ada bersama Prime! Memang sangat seronok! Tetiba aku yang agak gayat dan penakut ni jadi sedikit berani. Bertempur bersama Prime dan terasa peluru yang panas ada depan mata! Huhhuu...takott tapi sangat kagum!

Kami bertolak pulang pada jam 7.00 malam. Penat gila tambahan pula mencari2 coaster yang nak jemput kami tu. Sikit punya susah nak jumpa maklumlah aku dah lama tak naik bas dari Singapore nih. Dalam kepenatan akhirnya kami sampai Terminal Bas Larkin kira2 jam 9.30malam. Aku terpaksa pandu kereta menuju ke Pasir Gudang pula.
Sampai rumah, mandi...solat dan dum....zzzz

1 ulasan:

  1. Hi Admin & Kawan-kawan. :) mari join ๐Ÿ’ก"Singapore (SG) Tour 1-Day Trip" from JB serendah RM109 dengan sis / ๐Ÿ”Ž๐ŸšฉBackpacker Trip Jelajah SG dari serendah ๐Ÿ”ฅRM90-RM60 sahaja...

    Juga ada promosi; ๐Ÿ”–PAKEJ USS Trip dari JB @ ๐Ÿ”ถTiket Masuk Singapore (USS-SEA Aquarium-SKYLUGE-Lebih dari 30 JENIS!) All at %% Discount Price! Nak Private Tour ๐Ÿš˜ (car/starex)? Pun ada.. Silakan tanya...

    Bole WHATSAPP ke ✔+6012-7760219 (JESS) - Agent SG & JB, Love Travel *Contact: ✔+6012-7760219

    BalasPadam