Jiwang Corner :)

Ahad, 10 Ogos 2014

Fail Pendaftaran UPSR

Minggu ni aku kena kerah guru-guru kelas untuk menyiapkan semua keperluan calon UPSR. Semua borang perlu dilengkapkan dan gambar calon perlu dilekatkan. Lega rasanya fail-fail tersebut dapat diedarkan kepada guru kelas lebih awal. So, skang ni tugas aku nak tampal nombor giliran calon dan siapkan keperluan hari peperiksaan.

Bila tarikh UPSR dah semakin hampir ni, aku pula yang semakin berdebar. Demam dan batuk masih tak reda sepenuhnya. Argh..ujian untuk aku lepas raya nih. Dok dalam kelas pun, terpaksa kawal suara. Nasib baik murid memahami aku. Ada yang suruh aku diam-diam, tak perlu cakap banyak. Ceh, nampak sangat dia nak monopoli aku.

Esok aku cadang nak tampal semua senarai pemdaftaran calon dan angka giliran, dan semak semua keadaan jam dinding yang akan digunakan semasa peperiksaan UPSR nanti. Mudah-mudahan kesihatan aku semakin pulih pada esok hari. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan