Jiwang Corner :)

Selasa, 2 Oktober 2012

Uniform Pandu Puteri Dah Siap Baiki

Hah, hari ni aku nak kongsi tentang uniform kokurikulum Tunas Puteri aku. Bila hari Rabu setiap minggu kena pakai, maka nampaklah lusuh baju aku. Hakikatnya aku hanya berselang seli dengan uniform Puteri Islam.

Nak jadikan ceritanya, span pada baju aku dah tipis. Maka aku hantarlah kat tukang jahit. Ingatkan hujung minggu baru nak pergi ambil. Tup, tup esok kena pakai sebab ada sesi penggambaran bersama ahli unit unifrom.  


So, bergegaslah lah aku ke rumah tukang jahit. Mujur lah aku sempat pakai tali pinggang keledar semasa memandu tadi. Kalau tidak, nescaya aku kena tahan dengan abang polis. Mujur jugak banyak pemandu kenderaan arah bertentangan telah beri amaran lampu. Terima kasih, bro !

So, esok aku dapatlah memakai uniform Tunas Puteri aku yang telah siap ditukar spannya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan