Jiwang Corner :)

Khamis, 4 Oktober 2012

Aktiviti Selepas UPSR ( siri 5 : 2012 )

Hari ini aku baru sempat nak kongsikan aktiviti ke-5 program selepas UPSR untuk murid tahun 6. Kali ini adalah giliran Panitia Kemahiran Hidup.





Memandangkan cikgu-cikgu Kemahiran Hidup keluar ke aktivti rombongan ke Terengganu, maka aku dengan sukarela membantu guru KH yang ada. Itu pun seorang je yang tinggal. Huhuhu.....

Sebenarnya aku tidak ajarkan lagi subjek KH ni biarpun ia adalah opsyen kedua aku. Namun, minat aku terhadap KH masih tinggi. 

So, aktiviti Kemahiran Hidup kali ini adalah memasang kotak pensil kayu, bagi murid lelaki. Murid perempuan pula diminta menjahit pundi kacang. Jom, saksikan rakaman gambar mereka.

Rakan-rakan lain, jika sudi di minta dapat kongsikan aktiviti dan program selepas UPSR di sekolah kalian. Sekurang-kurangnya, dapatlah kita bertukar-tukar idea. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan