Jiwang Corner :)

Selasa, 2 Oktober 2012

Tarikh Temuduga SPP Sudah Ada

Hari ini hari berakhirnya penantian geng-geng PJJ yang lantikannya dibekukan sejak 2010 lagi. Di dalam bilik guru tengah hari tadi seorang rakan memanggil aku. Aku segera ke tempatnya dengan penuh tanda tanya.

Dia tersenyum lebar. Dia menunjukkan sesuatu ke arah laptopnya. Aku lihat paparan SPP. Wah, sudah ada tarikh ! Alhamdulillah...nampaknya kami akan menghadiri temuduga pada 15hb Oktober nanti.


Hati berdebar-debar juga. Entah apa yang akan disoal semasa sesi temuduga itu nanti. Mana tidaknya. Mengutip pengalaman seorang rakan yang hadir ke temuduga tahun lepas. Antara soalan yang diajukan kepadanya :

Berapakah kos membina JB Sentral ?
Nyatakan Menteri Kabinet Singapura ?

Adeh, mau kepalo den. Soalan yang ditanya bukan dalam kategori pendidikan langsung. Huhuhu...apakan daya kita. Mungkin Dato itu sengaja nak kenakan dia kot. Hehehe...

Apapun, selamat maju jaya buat diri aku sendiri. Moga Allah permudahkan segala urusan aku dan petah bercakap memberikan pendapat mahupun menjawab soalan-soalan yang bakal diajukan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan