Jiwang Corner :)

Isnin, 11 Mac 2013

Pendaftaran Zoom A

Lama aku tidak berblog. Maklumlah sibuk masuk ke rumah baharu. So hari ni aku terpaksa meluangkan masa untuk membuat pendaftaran Zoom A murid kelas aku. Beginilah kerja guru kelas. Tak pernah henti berkhidmat untuk memenuhi keperluan anak-anak didik biarpun kerja pada waktu malam.


Sekolah korang ada langgan Zoom A ni? Sekolah aku memang langgan setiap tahun. Murid hanya perlu membayar RM10 dan pembayaran akan dilaksanakan oleh penyelaras Makmal Komputer sekolah. Selepas membayar yuran tersebut, penyelaras akan memperoleh nombor tiket, ID murid dan kata laluan murid. Seterusnya guru kelas akan membuat pendaftaran untuk murid kelas masing-masing. Guru kelas juga. Huhuhu....

Zoom A ini banyak keistimewaannya. Antaranya ia merupakan gedung soalan yang boleh digunakan oleh murid sebagai latihan ulangkaji. Ia boleh diakses dan disemak oleh ibu bapa. Guru-guru juga boleh memberi latihan kerjarumah kepada murid melalui talian.

Mood : Berjam-jam juga aku nak daftarkan ID 35 orang murid-murid aku nih. Beginilah nasib :(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan