Jiwang Corner :)

Isnin, 2 April 2012

Kelas Ceria Mingguan

Aku menulis bukan kerana nama dan 
aku menghias bukan kerana nama....


Syukur alhamdulillah, minggu pertama anugerah kelas ceria pada tahun ini menjadi milik kelas 4 Arif. Kali ini kemenangan berpihak kepada kelas 4 Arif mungkin kerana kelas-kelas yang lain belum siap menceriakan kelas mereka

Anugerah minggu pertama : Kapur dan pemadam papan kapur

Bagi aku, banyak lagi kurangnya keceriaan kelas 4 Arif. Jadi, aku perlu lakukan penambahbaikan dari semasa ke semasa supaya suasana ceria terus wujud dalam kelas aku. Hakikatnya apa yang aku usahakan adalah atas dasar tanggungjawab sebagai seorang guru kelas. Tiada niat untuk bertanding tetapi untuk mendapatkan kepuasan dalam pengurusan kelas. 

Mudah-mudahan Allah permudahkan urusan aku. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan