Jiwang Corner :)

Khamis, 5 April 2012

Yuk, Baca Karangan Lucu !

Petang tadi aku sempat blogwalking. Maka, terjumpalah aku akan imej ini. Kandungannya memang hebat hingga buat aku senyum sorang-sorang depan lappy aku nih. Adehh...lawak antarabangsa sungguhlah karangan murid nih. 

Antara ayat yang buat aku tersenyum sorang tu aku cuba senaraikan kat bawah nih. Hehehehe....

1) suara orang menetak pintu ( pintu tu boleh tetak macam nak tetak kepala orang kot. Huhuhu... )
2) seekor hantu ( betul ke penjodoh bilangan hantu = seekor. Aku sendiri tak pasti. Hehe...)
3) Hantu itu sangat takut. ( ayat ini sangat kelakarrrrrr..... )

[a1.jpg]

Beginilah gayanya hasil karangan sebahagian murid. Ada masanya buat kita marah. Ada masanya buat kita tersenyum kerana kelucuan karangan mereka. Maka, guru-guru BM lah yang memainkan peranan penting dalam memperbaiki kelemahan murid-murid begini. 



2 ulasan:

  1. Salah ibu mengandung atau salah cikgu mengajar...hahaha

    BalasPadam
  2. Dia masih kurang di ajar. Hehehe...

    BalasPadam