Jiwang Corner :)

Ahad, 1 April 2012

Aktiviti Hujung Minggu Aku

Hujung minggu ini, kami berpeluang merehatkan diri masing-masing. Bagi aku pula, nak rehat lama-lama tu tiada dalam kamus hidup aku. Ada sahaja yang akan aku usahakan selain membaca majalah mahupun blogwalking.

Hah, aku sebenarnya dah seminggu himpun buku murid-murid aku di rumah. Maka hujung minggu beginilah aku mesti selesaikan misi aku. Misi pertama aku adalah menanda buku. Misi kedua aku pula sambung aktiviti ceriakan kelas.

Semalam seharian aku menanda buku. Lebih semangat sebab ada cop-cop komen yang baru aku beli bulan lepas. Bolehlah aku gunakan untuk cop komen-komen pada buku-buku murid aku. Hehehe....

Sumber gambar daripada Pak Google...Aku punya cop lebih kurang macam ni lah...

Pagi tadi plak aku singgah ke sekolah pula...Tumpang limanate bahan untuk di tampal kat papan kenyataan kelas aku.

 Keratan Peribahasa Bergambar yang dah siap aku limanate



 Kata-kata motivasi 


Ini pula pengalaman baru aku ketika mesin limanate makan kertas aku. Nasib baik boleh jadi technician. Huhuhu...

Sempat juga aku gubah bunga terpakai yang aku masih simpan. Majoriti bunga2 itu aku terima semasa Hari Guru dan majlis perkahwinan rakan-rakan.


Beginilah tugas guru...Bukan sekadar mengajar di dalam kelas, malah boleh juga jadi pereka dalaman. Serba boleh, gitu. Hehehe...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan