Jiwang Corner :)

Rabu, 15 Februari 2012

Perhimpunan Bulanan Kokurikulum SKTM

Hari ini Rabu minggu ketiga. So secara tidak langsung perhimpunan bulanan kokurikulum akan diadakan buat julung kalinya di sekolah aku. Sebelum ini aku memang tak pernah mendapat pengalaman menyaksikan perhimpunan koko ni. Ini adalah kali pertama untuk aku saksikannya. Maklumlah kami dapat PK Koko baru. Beliau memang begitu cekap menjalankan tugasnya dan komited.

 Arahan kawat kaki oleh Pengerusi Tunas Puteri

   Acara menaikkan bendera

Tahun ini seperti biasa aku join unit beruniform Tunas Puteri. Maaflah kaum putera sebabtakda pulak Tunas Putera. Hehehe...sekadar bergurau :)Perhimpunan bulanan koko kali pertama ini diberi kuasa kepada ahli Tunas Puteri untuk kendalikannya. Maka, secara tidak langsung aku juga terlibat. 

Persembahan 1

Tidak banyak yang aku bantu sebab aku bukanlah guru yang sangat kreatif. Aku tahu ada lagi guru yang sangat kreatif dan mungkin berpengalaman luas dalam aktiviti persembahan. Lastly aku mengambil tugas untuk melatih murid membaca ikrar unit uniform. Hehehe...


Persembahan 2

Persembahan dikendalikan oleh Cikgu Rosmazura Roslyi. Ahli-ahli yang terlibat dilatih menyanyikan lagu Dunia, Potong Bebek Angsa dan sebuah lagu lagi. Aku tak pasti pula tajuk lagu itu. Hehehehe...

Pengacara majlis pula dikendalikan murid aku iaitu Siti Fadhilah binti Mohd Hashim. Murid ini memang cukup tinggi keterampilannya tambahan pula cemerlang dalam pelajaran.

Persembahan 3


Ini aku upload video yang Guru Besar aku rakamkan melalui telefon bimbitnya lalu di up load ke You Tube. Saksikan :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan