Jiwang Corner :)

Sabtu, 11 Februari 2012

Motivasi Ibu Bapa Murid Tahun 6

Hari ini sekolah ganti bagi daerah-daerah Johor sempena Cuti Tahun Baru Cina yang lalu. So, secara tak langsung sekolah aku turut terlibat.

Proses P&P berjalan seperti biasa kecuali murid tahun 6. Program anjuran JULANG dengan kerjasama Unit Bimbingan dan Kaunseling sekolah mengadakan program motivasi ibu bapa. Antara aktiviti yang di ketengahkan ialah menandatangani surat aku janji murid bersama ibu bapa mereka sendiri tentang target mereka dalam UPSR kelak. 

Ceramah motivasi disampaikan oleh kaunselor sekolah aku sendiri. Walaupun kehadiran ibu bapa kurang memuaskan, namun aku berharap agar objektif program tercapai.

 Ucapan Tuan Guru Besar

 Murid-murid membaca sijil aku janji

 Murid-murid atau calon UPSR membaca ikrar aku janji

Penceramah bersama wakil murid membacakan aku janji. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan