Jiwang Corner :)

Jumaat, 17 Oktober 2014

Pertandingan Koir Patriotik

Tahun ini majlis penutupan bulan kemerdekaan sudah tidak sempat dijalankan. Kekangan masa dek kerana peperiksaan ulangan UPSR menjadi salah satu puncanya. So hari ini pertandingan koir bagi tahun 4, 5, dan 6 diadakan secara serentak di Dataran De Molek dengan anggapan sebagai majlis penutup bulan kemerdekaan yang sepatutnya diadakan pada pertengahan September yang lalu.

6 Cekal ( Tempat Ketiga )
Persembahan dimulakan dengan peserta tahun 4. Dengan bantuan dan bimbingan guru kelas masing-masing, penyertaan dianggap mantap. Semua peserta menunjukkan penampilan tersendiri dengan pakaian dan aksesori masing-masing. Tidak kurang juga dengan peserta-peserta tahun 5. Inilah peluang mereka tampil ke atas pentas mengeluarkan suara disamping mengambil peluang mencipta pengalaman.


Peserta tahun 6 mula tampil dengan tampak lebih matang berbanding peserta tahun 4 dan 5. Suara remaja mula kedengaran memukau penonton dan juri. Keseragaman dan keyakinan diri dalam persembahan menarik perhatian peserta cilik. Argh....nampaknya mereka kena bersabar. Ambil peluang semasa dalam tahun 6 nanti, yea!


6 Bijak

6 Arif ( Johan )

6 Cerdik 
So, aku kongsikan sedikit rakaman gambar peserta-peserta tahun 6 yang sempat aku rakamkan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan