Jiwang Corner :)

Rabu, 15 Oktober 2014

Jersi Anak-anak 6 Aktif

Hari ini aku layankan lagi anak-anak 6 Aktif yang inginkan jersi untuk pasukan bola kelas masing-masing. Huh, jenuh juga melayan mereka. Bila dah reramai ni maka banyak jugalah cekadaknya.

So semalam aku sempat layankan dua orang anak yang terlebih awal membuat bayaran. Jadi mereka dah miliki jersi mereka terlebih awal. 


Syahir : Cikgu, semalam saya tak boleh tidur. Asyik terjaga je.
Aku : Kenapa jadi macamtu?
Syahir : Saya teringatkan jersi saya yang cikgu post kat FB semalam. Tak sabar nak tengok.
Aku : Lah...kesiannya dia.
Syahir : Hehehe...




Itulah semangat anak-anak. Terlalu teruja untuk mendapatkan sesuatu lantas membawa sampai ke tempat tidur. 

Syahir : Cikgu jangan lupa tengok kitaorang lawan dengan kelas Arif, esok. 
Aku : Ok-ok..
Syahir : Cikgu, rasa-rasanya kelas mana yang boleh menang ?
Aku : Semalam cikgu Hazizul ada bagitau yang kelas Cekal gerenti menang.
Syahir : Ye ke cikgu ?
Awi : Yelah, dalam kelas tu banyak star...
Syahir : Ermmm
Aku : Tak apa. Lawan je. Yang penting semangat kena tinggi. 
Tolong promote nama kedai ni. Aku ambil dari cawangannya di Kip Mart Masai

Antara contoh jersi yang sempat aku rakam sebelum pemilihan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan