Jiwang Corner :)

Selasa, 10 Julai 2012

Senamrobik 1M 1S anjuran KPM

Tahun ini Unit Bahagian Sukan, Kementerian Pelajaran Malaysia menganjurkan program 1Murid 1Sukan ( 1M 1S ). Program ini wajib dijalankan oleh semua sekolah-sekolah rendah dan menengah seluruh Malaysia pada 10 Julai 2012.

Video pergerakan senamrobik 1 Murid 1 Sukan

Di sini aku kongsikan sedikit rakaman gambar sepanjang aktivti senamrobik di peringkat sekolah aku. Jom, kita saksikan.

Setiausaha Sukan sedang memberi taklimat sebelum
senamrobik dijalankan

Instruktor yang terdiri daripada guru-guru perempuan. Patut dibanggakan dan aku tumpang bangga
dengan kebolehan rakan-rakan aku. Tahniah !

Sekitar aktiviti pergerakan semasa senamrobik dijalankan

Murid-murid PRA turut serta

Semangat awal murid-murid PRA

Sebilangan guru-guru lelaki mengambil tempat di kawasan belakang barisan murid.
Macam-macam gaya ada...

Ini pula Big Bro ( guru disiplin ) yang waktu ini disiplin bentuk
santai. Hey!

Aku mengambil tempat bersama murid-murid. Yang penting aku enjoy
bersama mereka

Sebilangan guru perempuan. Walaupun letih, semangat untuk meneruskan senam tetap ada.
Tahniah !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan