Jiwang Corner :)

Sabtu, 1 November 2014

Surat Rayuan Pertukaran EGTukar

Keputusan pertukaran guru dah pun boleh mula disemak sejak 11.30 malam tadi. Bagi aku sekarang belum masanya untuk aku mengisi EGTukar. Walaupun tahun ini merupakan tahun ke 11 aku di SKTM, namun aku masih mencari-cari pengalaman yang terbaik di sini. Macam biasa, aku roger-roger rakan-rakan yang mengisi EGTukar. So, ada berita yang menggembirakan, dan pasti ada juga berita yang mendukacitakan.

Buat masa ini ada seorang sahabat yang  berjaya bertukar ke Pulau Pinang mengikut suami. Alhamdulillah, dan syukur aku panjatkan tambahan pula dia dalam proses awal hamil. Kepada yang masih gagal, inshaAllah mungkin ada lagi usaha yang boleh dilakukan seandainya situasi benar-benar berkehendak.

So kat sini aku  kongsikan contoh surat rayuan pertukaran yang dirujuk daripada blog CikguHailmi.com, untuk download korang boleh rujuk terus ke blog tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan