Jiwang Corner :)

Selasa, 11 November 2014

Hadiah lagi @ Jaya Jusco

Hah, macam nilah bila jadi Ketua JK Hadiah. Berhari-hari juga nak selesaikan pembelian hadiah. So hari ini aku dan dua sahabat fokuskan kepada hadiah murid yang memenangi anugerah pasukan sukan dan permainan terbaik. Anggarannya dalam RM10 untuk 12 orang pemain bola tampar lelaki. Pasukan ini mewakili permainan hingga ke peringkat negeri Johor. 

So, pusing punya pusing akhirnya kami memilih tuala sebagai hadiah. Senang nak bungkus dan mungkin ia boleh digunakan dalam jangka masa yang panjang. Kemudian kami selesaikan juga pembelian hadiah kepada guru yang melatih murid yang membuat persembahan pada Hari Anugerah Fiesta Gemilang yang akan diadakan pada hari Sabtu nanti. Esok, misi membeli hadiah untuk murid-murid yang membuat persembahan pula. Huhuhu...

Sebenarnya aku agak serabut skit dengan pertindihan tugas sebagai JK Majlis Graduasi Tahun 6 juga. Itu yang loading semacam je. Banyak urusan pembelian yang nak diurus. Tambahan pula, semuanya melibatkan kewangan yang diuruskan oleh aku. 

Aku harap semuanya dapat berjalan dengan lancar. Moga kesihatan aku turut tidak terjejas. Inshaa Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan