Jiwang Corner :)

Ahad, 9 Februari 2014

Singgah marah ?

Selesai sesi persekolahan tadi aku ke pejabat untuk mencetak post moterm UPSR 2013 peringkat daerah Pasir Gudang. Semua staf pentadbiran mula keluar rehat. So keseoranganlah aku. Sedang aku mengedit sebeljm mencetak, tetiba kedengaran suara lelaki memberi salam. Aku menjawab lalu memdapatkan lelaki tersebut.

Tetiba dia mula marahkan anaknya. Kelihatan anaknya dalam keadaan takut. Rupanya bapa murid itu nak berjumpa dengan guru besar. Alkisah anaknya dipukul semasa di dalam kelas tadi. Aku mula panik untuk selesaikan kes tersebut tambahan pula aku keseorangan. Bapanya menunjukkan kesan luka dan lebam pada bahagian muka anaknya. Aduhhh....

Aku mula bersoal jawab dengan murid tersebut. Kemudian aku hubungi guru besar lantas mendapatkan bantuan daripada penolong kanan petang. Kaunselor turut ambil perhatian. Alhamdulillah keadaan yang tegang mula reda. Kes akan disambung disiasat pada hari esok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan