Jiwang Corner :)

Khamis, 27 September 2012

Aktiviti Selepas UPSR ( Siri 2 : 2012 )

Hari ini aku cuba kongsikan pula aktiviti yang kedua bagi murid tahun 6. Secara jujurnya aku tidak dapat menyaksikan aktiviti ini dari awal lagi memandangkan pada waktu itu aku ajarkan kelas tahun 5. Setibanya aku di ruang kantin, mereka sedang berkemas. Argh...tak sempat aku nak tengok cara mereka mendeko kek span itu. Huhuhu.......

Apapun aku masih sempat melihat hasil kerja mereka. Sebenarnya, peserta aktiviti mendeko kek ini adalah dari kalangan perempuan. Murid lelaki pula mencanting batik. Yang itu pun aku tak sempat nak rakam gambar mereka. 

Jadi, di sini aku hanya dapat kongsikan rakaman gambar-gambar kek yang telah di deko oleh murid perempuan tahun 6 sekolah aku. Sangat kreatif !!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan