Jiwang Corner :)

Khamis, 3 Mei 2012

Program Penghargaan Guru Pembimbing ( JCorp )

Hari ini selaku guru pembimbing Kelab Didik Bistari anjuran Johor Corperation dengan kerjasama Jabatan Pelajaran Negeri telah menyertai program Majlis Penghargaan Guru Pembimbing Berwibawa dan Mentor Cemerlang 2011 di Hotel selesa, Johor Bahru.

  

Sebelum acara kemuncak berlangsung, guru pembimbing didik bistari diberi peluang memainkan catur cilik bistari. Wah, inilah masanya untuk bergumbirasss...Aku seronok memainkan catur itu walaupun aku kalah. Hehehe...



Guru pembimbing Tunas Bistari pula bertanding dalam Catur Bistari. Seronoklah mereka. Cemburu juga aku melihatnya kerana aku juga ada sedikit kemahiran untuk memainkan catur tersebut. Secara tidak langsung ada juga terdetik dalam hati, " Kalau aku main, tidak mustahil aku boleh menang." Perasanlah pulak !!! 



Alhamdulillah acara selesai kira-kira jam 4.30 petang. Perut kenyang hati pun senang. Menu makanan yang disediakan memang cukup menyelerakan. Berkali-kali aku makan. Sarapan pagi, makan tengah hari, dan minum petang. Memang puas hati. 

Terima kasih, Johor Corperation !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan