Jiwang Corner :)

Rabu, 26 September 2012

Gopinath Jayaratnam hina Islam !

Selepas isu filem Innocence of Muslims yang belum selesai, satu lagi kes menghina Islam oleh individu bernama Gopinath Jayaratnam. Aku memang rasa marah !!! Kenapa perlu hina agama aku ! 

Penghinaan demi penghinaan terhadap Allah dan Nabi Muhammad SAW dibuat secara terbuka, terang-terangan tanpa sebarang perasaan takut kepada undang-undang.Adakah Islam terlalu lembut ? Boleh terima kau dengan hanya mohon maaf ? Argh...persetan kau.

Semalam, aku tengok gambar Gopinath Jayaratnam sudah tersebar luas di laman sosial Facebook. Aku harap sangat pihak Polis Di Raja Malaysia ( PDRM ) dan SKMM siasat secara terperinci dan membawa anak muda di atas ke muka pengadilan. Actually aku tak percaya yang kononnya akaun FB dia digodam !

Berikut adalah gambar kronologinya :

1) Kenyataan menghina Islam terpapar di akaun FB Gopinath Jayaratnam

2) Dikatakan melalui pofile facebook Gopinath, lokasi rumah beliau dikenal pasti. Kemudian malam tadi gambar ini pula muncul. Rumah beliau dirosakkan!!

3) Hari ni Gopinath Jayaratnam mengeluarkan statement memohon maaf. 



gopi

de

Tiada ulasan:

Catat Ulasan